Yandex Tarayıcı

denizli tarafından 12 Haziran 2012 tarihinde yazılmıştır.

Yandex tarayıcısını merak edip denemek isteyenler parmak kaldırsın ((: Evet arkadaşlar yandexin tarayıcısı var fakat bi sorun şu tr dil desteği malesef ki yok indirmek isteyenler aşağıdaki linkten indirebilirler

Soru : Peki yandex’in bu hizmette kullandığı sistem alt yapısı nedir ?

Yandex’in bu hizmette kullandığı sistem alt yapısı tamamı ile google chrome ‘dur. Google chrome genç webmasterlar için google tarafından üretilmiş bir açık kaynak kodlu tarayıcı sistemidir. Yandex bu sistemi kullanmaktadır. Zaten yüklediğinizde google chrome’a ne kadar çok benzediğini göreceksiniz.

Soru : Peki yandex neden kendi tarayıcı sistemini yapmıyor ?

Bu sorunun cevabında kendi cevabımı belirtmek isterim. Bence yandex’in gelişmiş bir alt yapısı yok. Diğer hizmetlerine bişey demiyeceğim. Sadece tarayıcı hizmetinde gelişmiş değiller.

Yandex Tarayıcı İndir…

5 sene önce yazılmıştır.
EtiCanlar:
"Yandex Tarayıcı" bu yazı 12 Haziran 2012 tarihinde saat 23:04 sularında "Programlar" kategorisinde yayınlanmış olup "denizli" tarafından yazıldığı sanılmaktadır..Ve sayaçların yaptığı açıklamaya göre 547 kere okunduğu söylenmektedir..Ayrıca Henüz yorum yazılmamış bir konudur
  • FriendFeed'de Paylaş
  • Facebook'ta Paylaş
  • Twitter'da Paylaş
  • Bu Yazı Hakkında Birşeyler Demek İstermisiniz?





    Her Hakkım Saklıdır®™ Ben Bile Bulamadım :)
    izmit escort eskisehir escort samsun escort bursa escort bursa escort konya escort adana escort gaziantep escort kayseri escort izmir escort hatay escort